2007/10/26

Teaming

Aquest estiu, llegint "El Periódico de Catalunya" vaig trobar una notícia que em va cridar l'atenció.
Parlava de l'entrenador del Barça, Frank Rijkaard, però no anava ben bé sobre futbol, sinó sobre el treball en equip i un concepte que no havia sentit anomenar: "Teaming".

El cert és que el contingut de la notícia em va semblar interessant, però no li vaig donar mes voltes fins que aquest dimecres, en la primera "Executive Sessions" d'EADA, a la que vaig assistir, em vaig trobar de nou amb el "Teaming".

I és que el primer convidat d'aquest cicle de trobades-conferències era el "Jil Van Eyle" i ens presentava, precisament el concepte-idea-proposta de "Teaming": 'Una iniciativa solidària per unir microdonacions a qualsevol causa benèfica'.

Per a resumir-ho, l'objectiu és que els membres d'una empresa, organització, entitat,..., s'organitzen de manera 'voluntària' per a donar 1 € del seu sou cada mes, a una entitat, escollida democràticament entre ells.

Ni mes ni menys.

A partir de 'micro-esforços', aconseugir resultats màxims.

No us explico mes.
Només us convido a què consulteu la seva web: www.teaming.info o el blog del Jil, http://www.blog.teaming.info/

No hay comentarios: