2007/12/20

Nova bibliografia sobre Gestió de Projectes

De tant en tant, tinc el 'sa costum' de passar-me per alguna llibreria 'tècnica' i revisar les darreres publicacions editorials en "Gestió de Projectes" (darreres o que jo no tinc controlades), cosa que vaig fer l'altre dia.

Volia compartir un seguit de publicacions aparegudes, algunes de les quals crec que són de molt interès:

  • Gestión de Proyectos.
    ANAYA.
    Gregory M. Horine
    "Un llibre molt recomenable. Didàctic i molt metodològic"
  • Direcció y Gestión de Proyectos.
    Diaz de Santos.
    Jaime Pereña
  • Gestión de Proyectos. "Una guía para directivos ocupados"
    Harvard Business Essentials
    "Poc metodològic pel meu gust, però amb una clara orientació a donar pautes a considerar a l'hora de dur a terme la gestió del projecte"
  • Gestión de Proyectos Informáticos. Metodos, herramientas y casos
    Editorial UOC
    José Ramon Rodríguez, Jordi Garcia, Ignacio Lanera
  • "El arte de dirigir proyectos"
    Editorial Ra-ma
    Angel Díaz Martin
    "Molt complet i exhaustiu. Parteix des del pre-projecte i cobreix fins el tancament. Amb enfoc, també, en temes econòmics, definició,...
  • Estrategias y Tácticas en la Dirección y Gestión de Proyectos
    Ed. Universidad Politécnica de Valencia
    Luís José Amerdola
    "Estava precintat i per tant no vaig poder revisar-lo ;-) "

No hay comentarios: