2009/02/20

JCI Presenter

L'any 1998 vaig tenir ocasió de participar, com alumne, en el curs PRIME (Formació de Formadors) de la JCI (Junior Chamber International), a Sabadell.

Poc després i quan ja havia impartit alguns cursos en l'àmbit de la JCI vaig esdevenir CLT (Certified Local Trainer).

Durant aquests anys he pogut impartir diferents accions de formació dins la Jove Cambra, entre elles, la meva participació en 9 edicions del Fórum de Joves Emprenedors.

Fa uns anys, a l'estiu del 2002, vaig tenir l'oportunitat de ser formador del PRIME, a Igualada.

I avui, 7 anys després, sóc a Barcelona, formant part de l'equip de formadors del JCI Presenter, el primer dels cursos que aquesta entitat té per a la Formació de Formadors.

En aquests moments, som al CINC, amb el Jordi i l'Eulàlia, acompanyats de 20 alumnes.

PICT0612PICT0615

Ja hem fet la introducció del curs, a càrrec d'un servidor, i ara estem fent el primer mòdul "Tipus de presentacions", a càrrec del Jordi Simon.

PICT0616 PICT0620

Tenim per endavant un dia intens, intens,....

1 comentario:

@JoakimVivas dijo...

Moltes gràcies per el curs!! No hi vaig assistir perquè ja el tinc, però si que vaig tenir la sort i oportunitat d'estar a la entrega dels guardons finals! Gràcies Ramon!